Midttrafik kontakt
Kontakt os – Midttrafik
Midttrafik | Kontakt os
Midttrafik Kundecenter Aarhus Rutebilstation Fredensgade 45, 8000 Aarhus C. Telefon 70 210 230. Mandag, tirsdag, onsdag og fredag kl. 8.00 – 16.00
Ring eller skriv, hvis du har en oplevelse, du gerne vil dele med os – eller hvis du har spørgsmål. Kontakt Midttrafik på tlf. 70 210 230.
Kundeservice | Har du brug for hjælp? – Midttrafik
Midttrafik | Kundeservice | Har du brug for hjælp?
Kontakt Midttrafiks kundeservice på tlf. 70 210 230. Læs om vores rejsegaranti og rejseregler. Har du glemt noget i bus eller letbane?
Kontakt Midttrafiks kundeservice på tlf. 70 210 230. Læs om vores rejsegaranti og rejseregler. Har du glemt noget i bus eller letbane?
Midttrafik
Find din køreplan eller planlæg din rejse i Rejseplanen. Se billetter og priser. Se trafikinfo for busser og Letbanen. Midttrafik Kundecenter tlf.
Find din køreplan eller planlæg din rejse i Rejseplanen. Se billetter og priser. Se trafikinfo for busser og Letbanen. Midttrafik Kundecenter tlf. 70 210 230.
Midttrafiks adresser
Midttrafiks administration (Aarhus) Søren Nymarks Vej 3 8270 Højbjerg. Tlf. 87 40 82 00 midttrafik@midttrafik.dk. CVR: 29943176. Telefon åbningstider:
Find Midttrafiks adresser, telefonnumre og åbningstider for vores kundecenter, administration i Aarhus og administration i Videbæk.
Kontaktformular – Køreplaner – Midttrafik
Kontaktformular – Køreplaner
Kontaktformular. Her kan du skrive til Midttrafik, hvis du har spørgsmål eller kommentarer til en af vores køreplaner.
Kontaktformular. Her kan du skrive til Midttrafik, hvis du har spørgsmål eller kommentarer til en af vores køreplaner.
Ankenævnet – Midttrafik
Ankenævnet
Du får gebyret tilbage, hvis du får helt eller delvist medhold i din klage. Kontakt Ankenævnet. Ankenævnet for Bus, Tog og Metro
Ankenævnet behandler klager over problemer oplevet i bus, tog eller metro. For at klage skal du have rettet skriftlig henvendelse til trafikselskabet.
Spørgsmål og svar – Midttrafik
Spørgsmål og svar
Ellers kontakt Midttrafik Kundecenter på tlf. 70 210 230, så vi kan tjekke dine kontooplysninger. Min farvede dagskode vises ikke – der står blot “Offline …
Få hjælp til Midttrafik app. I vores Spørgsmål og svar kan du finde de oftest stillede spørgsmål om Midttrafik app.
Contact us – Midttrafik
Contact information to Midttrafik Kundecenter. Telephone 70 210 230. Chat with us at midttrafik.dk.
Contact information to Midttrafik Kundecenter. Telephone 70 210 230. Chat with us at midttrafik.dk
Customer service | Midttrafik
Information on travel regulations, Midttrafik’s Travel Guarantee, where to find lost property and who to contact in case you need help.
Information on travel regulations, Midttrafik's Travel Guarantee, where to find lost property and who to contact in case you need help.
Glemte sager – Midttrafik
Glemte sager
Har du glemt noget i bussen, skal du kontakte det busselskab, som kører på ruten. Søg på rutenummer her. Eller kontakt Midttrafik Kundecenter om glemte …
Har du glemt noget i bussen, skal du kontakte det busselskab, som kører på ruten. Søg på rutenummer her. Eller kontakt Midttrafik Kundecenter om glemte sager.
Keywords: midttrafik kontakt, midttrafik kundeservice, midttrafik århus kontakt, kontakt midttrafik
